عارفانه هاي الي

ميروم ............

سرمو بالا می گیرم...

اونی که ریختم زیر پات " غرورم" بود

اونی که شکست " دلم "

سرمو بالا می گیرم....

عزت نفسمو هنوز هم دارم

..._مثل همیشه_

دلم شکست؟؟؟

فدای احساس پاکم!

غرورمو ریختم زیر پات؟!

ارزونی ِ تموم لحظه هایی که دوسِت داشتم!

من دار و ندارمو گذاشتم!

همه ی برگای دِلَمو رو کردم...

نباختم!

نبریدم!

خوشحالم....

از این همه احساس بی دریغ خودم!

سرمو بالا می گیرم...




نظرات شما عزیزان:

نسترن
ساعت17:46---28 فروردين 1392
لینک شدی

hanie
ساعت16:56---28 فروردين 1392
salam to ham veblaget kheili ghashange khosham oomad man ham to ro link kardam
پاسخ:fadat sham ba cheshay khoshgelt mibini mesiiiiiiii


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در سه شنبه 27 فروردين 1392برچسب:,ساعت20:37توسط eli | |